II. DIY_GAUČ [POLICE_VANKUŠE]



Najlepšie veci sa deju len tak nečakane alebo naopak? Na dobre sa čaká? Prvú časť nášho veľkého projektu som písala 23. Februára a nájdete ju tu.  V priestore kde sú police mal byt sadrokartón - biela stena. S majstrom sme sa nepochopili (a ako dobre 😉💚) ostal tam divný nedokončený pľac, miesto kde som dlho nevedela čo s nim. Až raz prišiel nápad, časom plánovanie a realizácia. Bratovi som povedala ako si to predstavujem, spravil skvelú vizualizácia a už konečne aj manžel videl ako to chcem a že vyrobiť si gauč a zvyšok obývačky bude fajn nápad. Výhodou bolo, že nemusíme chodiť po obchodoch a vyberať sedačku a nábytok . Ako vraví manžel ak ja niečo hľadám v obchodoch: "Miláčik môj také ešte nevyrobili " no "ak nevyrobili, tak my si vyrobíme "😃😃😃  Ako vznikol gauč to už viete a ako naša knižnica? Staré dubové foršty také najškaredšie, popraskané sme odovzdali do skvelých rúk, police vyrobil švagor. Doniesol ich a surové drevo rozvoňalo cely dom. 
Postup už vidíte dole, drevko som si rozložila na terase na drevené doštičky (nie na zem) natrela jednorazovo na všetky OSMO... Chvíľku počkala a zotierala handrou, toto už nafotene nemám, lebo olejový vosk tak rýchlo schol, mala som čo robiť to vyutierať... Tak na toto si dávajte pozor, je rozdiel moriť niečo vonku teplomer ukazuje 30°C a moriť stôl v zime pri izbovej teplote, u nás 19-20°C. Na spodnú časť som doma mala už len slovlux, je iny ale účel splnil. 














Vankúšiska sú naplnené molitanovou drťou a do jedného išlo cca 1 kg tej drte. 
Rozmer majú 80 x 60 cm.




A H O J T E   :)
a pekné prípravy na sviatky :-) 

Komentáre

  1. Raz si tam dám kávičku ;) Super je to Maji.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja sa už teším :-) ako si pokecáme u nás a snáď vychytáme počasie aké bolo u Vás :-D :)

      Odstrániť
  2. Maji, to je náááááádhera !!!!! Přeji ti krásný a pohodový zbytek svátků a šťastný a veselý nový rok ..., Marki

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeeeem a ja ti želam už velmi, velmi inšpirativny rok 2019. Nech realizujem svoje sny a plany s radosťou a plnym nasadením 😊❣️💕 😘

      Odstrániť
  3. Neskutočne krásne a vkusné!
    Alena

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky