MOJE DIY

Som mamina dvoch krásnych dievčat Laury a Veroniky. Oni dve ma priviedli k tomu aby som sa na svet pozerala inak, že nieje len jedna cesta a môžeme si vybrať......
     S haraburdami ( ako ich volá môj manžel) je to podobne dajú sa opraviť a ďalej používať. Po nasťahovaní do domčeka ho bolo potrebné zariadiť, zútulniť a nazvať domovom. Tu som začala rozvíjať svoju vášeň k starým a nepotrebným veciam. Čo druhým zavadzalo, mne sa v danej chvíli hodilo. Zo starého bytu som dovliekla kadečo a moje neposedné ruky stále niečo vymýšľali a majstrovali.
     Nie sú to renovácie - nenavraciam veciam pôvodný stav, len si ich prispôsobujeme podľa našich potrieb, ja tomu hovorím  RECYKLÁCIA :-)  
  • Babkina toaletka z roku 1960 môže fungovať ako detská kuchynka,
kuchynka Laury a Veroniky v mojej kuchyni

  • komoda – stará skrinka na vyhodenie nám slúži ako príborník v jedálni,
príborník v jedálni


  • retro stolik - sa používa ako pracovná plocha na výrobu pieskových koláčov -pôvodne sme ho mali v hernej miestnosti a teraz je spolu s pieskoviskom pre naše baby neodmysliteľnou súčasťou letného domčeka. Tam sa varí, pečie, mieša a stálo nas to len trochu farby :-)

Výroba koláčikov v plnom prúde

  • detská retro stolička - je verným pomocníkom pri varení v kuchyni,
stolička je veľký pomocník

  • zo svetra môže byť fajnový vankúš -rýchle premeny sú naj, mamina mi s ním pomohla, prešila a bol zo svetra vankúš,
jesenná výzdoba

  •  stolček z povaly je pekným doplnkom v domácnosti.
vankúše majú u nás miesto stále 


Pekný deň Vám želám , Maja 










Komentáre

  1. Veľmi pekné inšpirácie, hmm asi idem na povalu niečo pohľadať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dik, tak len pekne hľadaj určite ťa niečo milo prekvapí :-)

      Odstrániť
  2. Áno, s vecičkami je to tak, a recyklácie sú vydarené a pekné:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Maji, krása, krása, krása .... sama taky recykluji, tak vím kolik je za tím práce .... jsi moc šikovná .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Si zlatá ;-) takéto komentáre ma fakt vedia potešiť a nakopnúť do ďalšej práce ;-) a recyklácie milujem ;-)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky