Tie minulé.....

u mňa nezvyčajné, ale boli trošku do červená. Pred rokom som už mala blog aj prvý príspevok, ale odvaha chýbala na písanie a pridávanie fotiek. Pečenie medovníčkov, koláčikov, upratovanie, zdobenie, pokus o venček na dvere..... A ako to vyzerá u Vás?

Stolovanie bolo jednoduché. Aby somarinky nezavadzali v podávaní jedál. Veď ich aj Rusnáci majú teda dosť... 6 chodov :D  Ľanová štóla aj mini obrúsky zdobili náš stôl . 

Moje baby 😍 ide im to lepšie ako mne. 
kruh si raz kúpim aj originál (možno)  , tento bol taká rýchlovka so štipcom na sviečky.
Večerná pohoda, deti už boli zalezené pod perinou a ja som si vychutnávala ticho a môj foťačik. 
Náš farebný a ligotavý 
DIY vianočné gule po mojej svokre. (pred tým boli barbinkovské) 


Ďalší príspevok bude asi o 40 šuflikovej skrinke.
Pekný začiatok adventu želám :-)  Maja 




Komentáre

  1. Maji, moc krásné fotky .... na ten příští příspěvek se už moc těším ....Přeji ti krásnou a pohodovou první adventní neděli .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, fotky som už zozbierala z archívu, už len príspevok dať dokopy. Najprv objednávky dokončiť a tak sa môžem venovať skrinke. Pekný deň, Maja

      Odstrániť
  2. Majka nádhera a krásne fotky 😍

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Marcela Nordic Passion3. decembra 2017 o 10:58

    Hezký u vás bylo -je��, pěkné dny. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som u Teba nadšená!!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky