before /after I. 💗♻

Nová moja rubrika pred a po :-) prerábam už cca 6 rokov a nazbieralo sa mi toho už dosť, rozhodla som sa to skĺbiť aj touto formou koláži. Isto ste tieto premeny už videli, teraz budu tak na kôpke v príspevkoch.  A k fotkám len krátke popisy nič siahodlhé :-) 
v jedálni sa nenachádza nič z obchodu (myslím tým nábytok) a 95% dekorácii sú tiež úlovky bazárové  :-)

Retro lavica Jitona je moja topka v čalúnení, veľká vďaka patrí Zdenke, že ma inšpirovala a nahuckala. 

túto krásku mám od manželovej babky, ktorá neverila že som si ju dala do spálne :-D 

skrinku mám od svokra ( bola na spálenie) dala som jej šancu a že bude v jedálni tomu by som neverila ani ja :-)
nápad mám od mojej sestry Silvii :-) lopár mi ani neviem ako kúpil manžel z bazoša (vydrankala som si ho 😀) 
Pekný zvyšok týždňa 💗😘


PS: Ak by som nemala okolo seba tak skvelých ľudí ako mám,  žiadne moje prerábky by sa neuskutočnili :-) aj týmto im ďakujem :-)

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky